1. PREVEDERI GENERALE

 

    1. Magazinul online disponibil la adresa de internet https://halla.ro („Halla.ro”) este deținut și administrat de societatea Hala S.R.L, persoană juridică de drept românesc, cu sediul în Municipiul București, Sector 2, Șoș. Pantelimon, Nr.217, Camera Nr. 1, Bl.201c, Et.2, Ap.5, România, tel.: 0735953100, e-mail: contact@halla.ro înmatriculată în Registrul Comerțului București sub nr. J40/19552/2023, Cod Unic de Înregistrare 48962859.

    1. Utilizarea Halla.ro necesită îndeplinirea de către sistemele informatice utilizate de către Client a anumitor cerințe de ordin tehnic.

    1. Termenii și Condițiile Halla.ro se adresează Utilizatorilor, Clienților consumatori și Clienților neconsumatori care utilizează Halla.ro sau încheie Contracte la Distanță.

    1. Informațiile prezentate în cadrul Halla.ro cu privire la Produse constituie doar invitația la încheierea Contractului de Vânzare în sensul art. 2 pct. 7 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

    1. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Halla.ro este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau în scopul plasării comenzii de către Client sau Utilizator, reprezentând o formalitate premergătoare încheierii Contractului la Distanță.

    1. Navigarea în cadrul Halla.ro , urmată de Comandă, echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea expresă de către orice Client sau Utilizator a Termenilor și Condițiilor Halla.ro.

    1. Halla.ro își rezervă dreptul de a schimba și actualiza, în orice moment, conținutul platformei Halla.ro, precum şi Termenii şi Condițiile de folosire, fără nici un fel de notificare prealabilă. În caz de divergență sau neînțelegeri între Societate şi Client/Utilizator, se vor aplica Termenii şi Condițiile valabile la momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.

    1. Termenii și Condițiile Halla.ro au în vedere, în primul rând, achiziționarea Produselor prin intermediul platformei https://halla.ro/, dar se pot aplica, după caz, și în ceea ce privește cumpărarea unor Produse din magazinele fizice ale Societății.

    1. Produsele sunt livrate de Societate în cantități obișnuite sau angro pentru consumul casnic. Halla.ro își rezervă dreptul de a fixa cantitatea maximă de Produse pe care o poate furniza Clientului și/sau Utilizatorului.

    1. Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile în Halla.ro (i.e. imagini statice/dinamice/prezentări multimedia, etc) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate în cadrul Halla.ro exclusiv cu titlu de prezentare.

    1. În cazul în care plata Prețului Produselor este efectuată online, Societatea nu este/nu poate fi făcută responsabilă pentru nici un alt cost suplimentar ocazionat Clientului/Utilizatorului, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului bancar al Clientului/Utilizatorului, în cazul în care moneda de emitere a acestuia nu este în RON.

    1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta unei terțe părți servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului/Utilizatorului, nefiind necesar acordul acestuia. În toate cazurile, Halla.ro va fi răspunzătoare față de Client/Utilizator pentru toate obligațiile contractuale asumate în cadrul Contractului la Distanță.

    1. Clientul/Utilizatorul poate interacționa cu Vânzătorul în mod telefonic sau prin intermediul adresei de poștă electronică contact@halla.ro.

    1. În cazul în care platforma https://halla.ro/este afectată de un volum al traficului neobișnuit de mare, Societatea își rezervă dreptul de a solicita Clienților/Utilizatorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Halla.ro.

    1. Crearea de Conturi multiple, folosind adrese generate automat și care expiră după o perioadă predefinită, pentru a putea beneficia de promoții sau oferte, sau orice comportament fraudulos în măsura să afecteze bunul mers al Campaniilor Promoționale (i.e. plasarea unor Comenzi într-un cuantum substanțial, în scopul acumulării unor puncte de loialitate, dar care sunt anulate ulterior) este interzisă și va fi considerată o tentativă de fraudă. Halla.ro își rezervă dreptul de a suspenda Conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente Campaniilor Promoționale sau ofertelor în curs, de a anula Contul fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.

    1. Orice tentativă de fraudă sau orice frauda (cum ar fi, dar fără a se limita la accesarea datelor Clienților și/sau Utilizatorilor Halla.ro și/sau ai Aplicației, alterarea conținutului platformei https://halla.ro/, încercarea de afectare a performanțelor serverelor care deservesc platforma https://halla.ro/, deturnarea conținutului livrărilor Produselor către terți, etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.

    1. Modalitatea de prezentare a Recenziilor si a Ratingurilor

       

        1. Recenziile reprezintă o evaluare scrisa de către deținătorul unui Produs achiziționat de pe Site si care este înregistrat ca utilizator al acestuia, Halla.ro garantând in acest fel ca Recenzia respectiva este transmisa de către un Utilizator care a achiziționat Produsul respectiv de pe site-ul https://halla.ro/. Recenzia plasata va cuprinde descrierea propriei sale experiențe, prin prisma capacitații acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Produsul respecta sau nu specificațiile menționate in pagina de descriere a Produsului, informațiile înscrise putând fi atât pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al Produsului respectiv. In momentul înregistrării unei Recenzii pe Site, Utilizatorul poate acorda Vânzătorului o licența neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afișa acest conținut.

        1. Înregistrarea unei Recenzii poate fi făcută in secțiunea Recenzii a unui Produs.

        1. In cazul fiecărei Recenzii, Utilizatorul se angajează sa respecte următoarele reguli:

           

            • sa facă referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al Produsului sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;

            • sa folosească doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate romanești, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;

            • sa utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator sau Vizitator al Site-ului;

            • sa se asigure ca informațiile introduse sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor parți, drepturile de autor, de marca comerciala, de licența sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

            • sa folosească aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea si cumpărarea de produse sau servicii;

            • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio măsura, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;

            • sa nu înscrie informații si/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comerciala ca si Vânzătorul;

            • sa nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Halla.ro sau sa inscrie Recenzii care sa contina materiale de natura publicitara;

            • sa nu utilizeze Recenziile ca mijloc de comunicare cu Halla.ro, in acest sens se vor folosi datele de contact inscrise pe Site.

        1. Ratingul – reprezintă o modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator sau Cumpărător fata de un Produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna Recenziei scrise de Utilizator sau Cumpărător asupra unui Produs achiziționat.

        1. In momentul înscrierii unei Recenzii, Utilizatorul sau Cumpărătorul va adaugă si un Rating relevant pentru Produsul respectiv. Recenziile împreuna cu Ratingurile corespunzătoare lor vor influenta Rating-ul general al Produsului, număr care apare intre paranteze lângă titlul acestora. Prin urmare, o Recenzie însoțita de un Rating mare duce la o creștere a Ratingului general, iar o Recenzie însoțita de un Rating mic duce la o scădere a Ratingului general.

        1. Când o Recenzie este semnalata de către un Utilizator sau Cumpărător ca având un conținut inadecvat, acest conținut este examinat cu atenție de către Halla.ro pentru a determina daca încalcă Termeni si Condiții Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Halla.ro.




   2. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin apel telefonic cu privire expedierea comeznii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.

Măsurile indisponibile sunt marcate cu o culoare diferită de cele disponibile, în pagina de produs. În Coșul de cumpărături nu se poate adauga un produs într-o măsură indisponibilă, dar acesta se poate adauga în Lista de dorințe.

Te poți înscrie să primești o notificare prin email atunci când un produs este disponibil din nou pe site. Te poți dezabona oricând de la notificările trimise prin email. Pentru a te dezabona este necesar să accesezi linkul trimis prin email sau să ne contactezi la adresa: Contact@halla.ro

    3. PLATA

Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare sau – plata online cu cardul prin Netiopia Payments (Visa/Mastercard).

Dacă selectezi metoda de plată online, vei fi redirecționat către pagina EuPlatesc pentru efectuarea plății. Comanda va fi trimisă după ce am primit valoarea integrală a acesteia.

Notă: Niciodată nu iți vom trimite un email prin care să îți solicităm să faci plata într-un anumit cont bancar. Îgnoră orice astfel de emailuri și nu iniția plata. În aceste situații te rugăm să redirecționezi emailul nemodificat către adresa: contact@halla.ro

   4. LIVRAREA PRODUSELOR COMANDATE

Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.

Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client.

Timpul de livrare este de obicei de 1-3 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis te vom contacta telefonic pentru a te înștiință.

5.COSTURILE DE LIVRARE

Expediem colete doar pe teritoriul României

Curier – cost 15 lei pentru comenzile mai mici de 250lei.

Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 250 lei.

    6. GARANȚIA DE CONFORMITATE

Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte.  În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.

Te rugăm să acorzi atenție culorilor Produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.

Garanția de conformitate expiră după 2 ani de la data livrării produselor.

1.1. În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioada de garanție, stabilită conform legii române, te rugăm să ne adresezi o reclamație transmisă prin e-mail la adresa Contact@halla.ro sau prin apel telefonic la numarul de telefon disponibil pe site și să returnezi Produsele, conform procedurii arătate în acești Termeni și Condiții.

1.2. În cadrul reclamației transmise te rugăm să furnizezi numărul comenzii la care faci referire, numele și adresa împreună cu o scurtă descriere a motivului returului.

1.3. Vânzătorul va examina plângerea în 14 zile și va informa Clientul despre rezultat.

În cazul în care se constată reclamația ca fiind întemeiată, pentru Produsele cu defecte îți vom restitui Prețul împreună cu taxele de livrare (dacă au existat atunci cand s-a livrat comanda), în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.

În cazul în care reclamația va fi considerată ca neîntemeiată, îți vom returna Produsele, însoțite de o notă care explică faptul că plângerea a fost găsită neîntemeiată, fără vreo altă obligație din partea noastră.

În caz de rambursare se vor aplica în mod corespunzător prevederile din acesti Termeni și Condiții.

1..4 Prin tipărirea și adăugarea facturii în colet.

Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura atașată in colet sau primita pe e-mail.

7.PREȚURI

7.1. Toate prețurile produselor din magazinul online sunt exprimate în LEI și includ toate taxele. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea.

7.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă Vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse în magazinul online.

7.3 Individual de această regulă, Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discounturi sau să adauge produse noi în ofertă.

8.POLITICA DE RETRAGERE DIN CONTRACT

8.1. Dreptul de retragere din contract

Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denunțare unilaterală, fără a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.

Perioada de retragere se calculează din momentul în care clientul sau o persoană desemnată de client (altcineva în afară curierului) a preluat coletul. Data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere este necesar să ne contactezi telefonic / pe email, in prealabil.

8.2. Consecințele retragerii din contract

În cazul retragerii din contract, îți vom returna fără întârziere nejustificată contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, excluzand costul de transport, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care am trimis notificarea de acceptare a returului.

Restituirea Prețului achitat de Client  se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul agreează altfel și a plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat să îl menționeze pe factura primita fizic in coletul expediat inițial. În cazul in care Comanda a fost expediata eronat (produs greșit, produs defect sau mărime greșită) Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.

Vânzătorul poate amâna rambursarea până când primește produsul returnat și accesoriile acestuia sau până când Clientul furnizează o dovadă că a returnat produsul în stare corespunzătoare, oricare eveniment intervine primul.

În cazul retragerii/denunțării, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu excepția probării), curate (fără însă să fi fost curățate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite,  în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia).

ATENTIE: coletul nu se trimite cu plata coletului la destinatar.

După primirea si verificarea coletului ,banii vor fi restituiți in contul IBAN indicat, in termen de 14 zile lucratoare.

9.RĂSPUNDERE

Răspunderea Vânzătorului – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului: Halla.ro ca vânzător și proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.

În orice caz (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții și/sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legatură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei Comenzi.

Halla.ro nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.

De asemenea, Halla.ro nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.

Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau a Contractului.

Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată in cadrul site-ului, existența la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

10.COPYRIGHT-PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Întreg conținut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a Halla.ro.

Utilizatorului/Clientului nu îi este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia/executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al Halla.ro în acest sens.

În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite/transferă proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru Halla.ro, cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al părților în acest sens.

Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.

11.LEGEA APLICABILĂ

Acești Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul Halla.ro, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.

 12. DEFINIŢII

 

    1. Definițiile de mai jos se vor aplica termenilor următori atunci când sunt utilizați în materialul de față, cu excepția cazului în care contextul impune un alt înțeles:

Campanii Promoţionale

Condițiile particulare de vânzare ale Produselor expuse în cadrul Halla.ro, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea Legislaţiei Incidente (i.e. reducerea Prețului sau a costurilor de livrare, în limita stocurilor disponibile, etc);

Cerinţe Tehnice

Cerințe tehnice minime a căror îndeplinire este necesară pentru utilizarea Halla.ro şi anume calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet (în cazul Aplicației – dispozitive mobile), de natură a asigura accesul la poșta electronică şi la internet.

Client 

Orice persoană fizică care are vârsta de minim 18 ani sau persoana juridică care vizitează Halla.ro și/sau efectuează o Comandă în baza unui Cont;

Comandă

Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client/Utilizator, prin intermediul căruia Clientul/Utilizatorul își exprimă intenția de a încheia un Contract la Distanță, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță, precizând totodată Produsele pe care se oferă să le achiziţioneze de la Vânzător şi furnizându-i acestuia datele necesare pentru încheierea și realizarea Contractului la Distanţă;

Comunicări Comerciale

Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Clienților sau Utilizatorilor să recepţioneze informații periodice de la Vânzător, în special despre Campaniile Promoţionale şi Produsele oferite spre vânzare în cadrul Halla.ro, la adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care Clientul şi/sau Utilizatorul le-au furnizat în procesul de creare al Contului;

Consumator

Orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu intra in continutul notiunii de consumatori iar in cazul raporturilor contractuale Halla.ro si acestia, nu se va aplica legislatia in materia protectiei consumatorului;

Cont

Serviciul electronic pus la dispoziţia Clientului de către Halla.ro, identificat prin adresă de email (Login) şi Parolă, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Vânzătorului şi care permite Clientului să utilizeze funcţionalităţi/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, facturi fiscale, etc);

Contract la Distanţă

Contract de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără prezenţa fizică simultană a Vânzătorului şi a Clientului/Utilizatorului, materializat în comanda confirmată şi acceptată de către Vânzător, prin email şi prin intermediul căruia Vânzătorul este de acord să vândă și să livreze Produsele, iar Clientul/Utilizatorul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse, în acord cu principiile stabilite de Termenii și Condițiile Halla.ro;

Conţinut

Elemente de tip text, grafice sau multimedia, cum ar fi, dar fără a se limita la, informații despre Produse şi inclusiv imagini şi descrieri ale acestora, videoclipuri promoționale, dacă este cazul, descrieri și imagini ale persoanelor, scripturi, software, mărci înregistrare, care sunt postate și distribuite în cadrul Halla.ro de către Vânzător, fiind proprietatea acestuia sau a furnizorilor săi;

Coş de Cumpărături

Serviciul pe care Vânzătorul îl oferă fiecărui Client sau Utilizator al Halla.ro şi care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care facilitează micşorarea Preţului în condiţiile anumitor Campanii Promoţionale, vizualizarea Preţului fiecărui Produs în parte şi al tuturor Produselor împreună, al eventualelor costuri legate de livrarea Produselor şi a datei estimative de livrare a acestora. Coşul de Cumpărături colectează ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru încheierea Contractului la Distanţă. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adăuga în Coşul de Cumpărături mai multe Produse în vederea încheierii Contractului la Distanţă;

Curier

Orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid;

Departamentul CS

Departamentul Customer Support (relații clienți) și care oferă Clienților sau Utilizatorilor informații cu privire la activitatea desfășurată prin intermediul Halla.ro, fiind disponibil conform programului afişat în pagina de Contact, (i) la numărul de telefon 0733821134 (linie telefonică cu tarif normal) şi (ii) la adresa de email contact@halla.ro.

Halla.ro

Magazinul online care constă în platforma de comerţ electronic https://halla.ro/ şi care permite plasarea Comenzilor de către Client sau Utilizator. Halla.ro. este deţinut, operat şi administrat de către Vânzător, fiind alcătuit dintr-un ansamblu de pagini de internet corelate între ele, care poate fi accesat atât prin intermediul unui browser web.

Favorite

Secţiune a Contului care permite Clientului să îşi creeze Liste cu Produse pe care doreşte să le monitorizeze în vederea unei eventuale achiziţii;

Legislaţia Incidentă

Codul Civil din 2009, Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Hotărârea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;

Liste

Secţiunea din Favorite în care Clientul poate adăuga Produse pe care doreşte să le urmărească în vederea unei potenţiale achiziţii şi pe care le poate şterge sau adăuga ulterior în Coşul de Cumpărături;

Login

Adresa de e-mail a Clientului şi parola furnizate în cadrul Halla.ro în timpul procesului de creare al Contului;

Parolă

Un șir alfanumeric necesar autorizării accesului în Cont, care este stabilit de către Client în procesul de crearea al Contului.

Preț

Suma de bani pe care o primește Vânzătorul în schimbul furnizării către Client/Utilizator a Produsului comandat, în conformitate cu termenii și condițiile Contractului la Distanță. Prețul este format din valoarea Produsului, la care se adaugă, după caz, cheltuielile de transport și/sau încasare aferente. Cheltuielile de transport şi/sau încasare aferente sunt detaliate pe https://halla.ro/, înainte de plasarea Comenzii de către Client și/sau Utilizator, dar și mai jos, în cuprinsul secțiunii „Livrare”;

Produs

Bunul mobil listat în cadrul Halla.ro, menționat în Comandă și care face obiectul Contractului la Distanță, ce urmează a fi furnizat de către Vânzător Clientului sau Utilizatorului, în schimbul achitării Prețului;

Rating

Modalitate de exprimare de către Client/Utilizator a gradului de satisfacție al acestuia în raport cu un anumit Produs, fiecare dintre acestea putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele;

Termeni şi Condiţii Halla.ro

Prezentul document, care definește termenii de încheiere a Contractelor la Distanţă prin intermediul Halla.ro şi al Aplicaţiei, stabileşte drepturile și obligațiile Vînzătorului și ale Clientului/Utilizatorului, în acord cu prevederile Legislaţiei Incidente;

Tranzacţie

Operaţiunea de încasare sau de rambursare către Client/Utilizator a sumei rezultate din vânzarea unui Produs de către Halla.ro, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreate de către Vânzător sau prin transfer bancar prin ordin de plată, indiferent de modalitatea de livrare aleasă de către Client/Utilizator.

Utilizator

Orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică care vizitează Halla.ro și/sau efectuează o Comandă, fără a avea creat un Cont de Client;

Zi Lucrătoare

Una din zilele de luni până vineri inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale, declarate zile libere.

13.MODIFICĂRI ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

Vânzătorul este îndreptățit să modifice Termenii și Condițiile unilateral dacă este necesar să se adapteze modificărilor aduse cadrului juridic sau tehnic.

În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.

Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.

ATENTIE! In cazul in care nu veți ridica comanda expediata veți fi automat introdus ca si client blacklist si nu veti mai putea plasa noi comenzi pe site-ul Halla.ro.

Daca aveți intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitați sa ne contactați prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email Contact@halla.ro

10%

reducere, special pentru tine 🎁

Înscrie-te pentru a primi reducerea ta exclusivă și rămâi la curent cu cele mai noi produse și oferte!

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.

Shopping cart

0
image/svg+xml

Niciun produs în coș

Continue Shopping